Dzięki integracji naszego systemu CRM z programem Optima otrzymujemy:
- Mobilny dostęp do danych zapisanych w programie ERP. Mowa tutaj o dostępie do faktur, płatności czy stanów magazynowych.
- Możliwość składania zamówień za pomocą mobilnej aplikacji
- Kompleksowe informacje o kontrahencie w jednym miejscu. Dzięki połączeniu tych dwóch systemów użytkownik otrzymuje najistotniejsze dane (zarówno te crmowe jak i finansowo księgowe) w postaci czytelnych zestawień. Co więcej, ma dostęp do nich online także przez telefon komórkowy.
Podsumowując, zewnętrzny system CRM zintegrowany z Comarch ERP Optima to bardzo dobre rozwiązanie dla wymagających Klientów. Jest to kluczowe w sytuacji gdy firma posiada wielu pracowników mobilnych oraz wiele oddziałów.
Przy wyborze systemu CRM warto zwrócić uwagę czy program może być zintegrowany z polskimi systemami ERP. W przypadku zagranicznego oprogramowania (jak np.: Sales Force, SAP CRM) taka integracja raczej nie będzie wykonalna lub będzie bardzo droga.
Zobacz także:
Jak skutecznie wdrożyć system CRM