- W module do wysyłania korespondencji mailowej wprowadzono mechanizm umożliwiający pozostawienie kopii wiadomości na serwerze imap lub imaps. Dzięki temu korespondencja wysłana z systemu CRM może być dostępna kliencie poczty nawet w przypadku gdy użytkownik nie jest zalogowany lub po prostu nie ma dostępu do programu crm.
- Pojawiły się nowe wydruki systemowe. Są to wydruki handlowe jak i serwisowe w zupełnie nowej odsłonie graficznej z możliwością wydruku do formatu pdf. Warto zaznaczyć, iż system crm korzysta z wewnętrznej drukarki pdfów, przez co nie trzeba nic instalować na urządzeniach, z których korzysta się z aplikacji crm. Ułatwia to znacznie wysyłanie ofert czy pracę serwisantów na telefonach komórkowych za pomocą mobilnej aplikacji crm.
- Wszystkie formularze dostępne w aplikacji crm rozbudowano o funkcję dodawania nowych kontaktów. Przyspiesza to znacznie pracę w sytuacji gdy musimy wprowadzić nową osobę kontaktową.
- Poprawa pracy mobilnych serwisantów dzięki możliwości wysyłania mailem zleceń serwisowych w systemie CRM. Funkcja ta jest stricte związana z funkcją wydruku zlecenia do pliku pdf.
Poznaj czym jest system CRM, jakie funkcjonalności oferuje. Wykorzystaj CRM do organizacji pracy zespołu. Wykorzystaj CRM do zwiększenia sprzedaży i poprawy długoterminowych relacji z Klientami.
poniedziałek, 26 lutego 2018
Nowa wersja popularnego systemu crm
Producent oprogramowania CRM udostępnił nową wersję systemu w wersji 2018.1. Nowa wersja zawiera następujące nowości: