piątek, 15 marca 2019

Mobilny CRM

Mobilny CRM - co to jest?

Wybierając system do zarządzania kontaktami z Klientami na pewno należy zwrócić uwagę na kwestię mobilności aplikacji. Nie wystarczy już aby system do zarządzania firmą był dostępny online. Ważne jest aby użytkownicy programu mieli łatwy dostęp do aplikacji z poziomu urządzeń mobilnych takich jak tablet czy smartfone.

Jakie wymierne korzyści przynosi mobilny CRM?

Korzystanie z oprogramowania z poziomu telefonu komórkowego daje szereg istotnych korzyści. Przede wszystkim umożliwi handlowcowi natychmiastowy dostęp do danych Klienta dając mu przewagę nad konkurencją. Za pomocą jednego kliknięcia uzyska on informacje o najistotniejszych danych kontrahenta, jego preferencjach zakupowych, przyznanych rabatach, a także stanu rozliczeń. Handlowiec będzie mógł bardzo szybko zweryfikować czy odbiorca nie zalega z płatnościami i ewentualnie poruszyć tą kwestię (tzw. miękka windykacja). Dzięki dostępowi do aktualnych danych z poziomu mobilnej aplikacji crm będzie mógł w sposób kompetentny oraz skuteczny obsłużyć klienta.

Podsumowują, wdrażając system CRM , jest niezwykle istotne aby upewnić się czy dostawca oprogramowania zadbał o mobilną wersję programu do zarządzania relacjami z kontrahentami. Istotne jest aby nie była to namiastka rozwiązania mobilnego (tzn.dostęp do kilku wybranych funkcji) tylko faktycznie w pełni mobilne oprogramowanie. Warto także zwrócić uwagę na użytą technologię czy jest to aplikacja, która działa na wybranych urządzeniach i każdy musi ją instalować, czy też jest to wersja responsywna gwarantująca poprawne działanie na dowolnym telefonie komórkowym.

Polecamy także:
Oprogramowaniu klasy CRM
Dlaczego system CRM jest ważny dla firmy?


1 komentarz: